't Lam #10

Het is al enige tijd geleden dat ik een update van mijn grote borduurproject gepost heb. Het doel van een pagina per maand haal ik bij lange na niet (het was ook wel een heel optimistisch doel), maar toch zijn er aardig wat steekjes bijgekomen!

It has been quite a while since I posted an update of my large cross-stitch project. The goal of finishing one page per month proved very ambitious, but quite a few stitches have been added!



Het duurt altijd even voordat ik dit project er weer bij pak, maar als ik eenmaal weer bezig ben kan ik het maar moeilijk wegleggen.

I always need a little nudge to pick up this project, but when I finally do  I can hardly put it away.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...