Ingelijst! FFO's!

Eindelijk! De Ark van Noach en de Minnie Mouse zijn eindelijk ingelijst en hangen aan de muur op de kamer van de kinderen.
De Ark heb ik in laten lijsten, maar aangezien het laten inlijsten van een borduurwerk best wat kost heb ik de Minnie Mouse zelf opgespannen. Resultaat is dat de Ark veel strakker in de perfect passende lijst zit, maar ik ben toch ook wel tevreden hoe de Minnie er uiteindelijk uitziet.

Finally! I've  got two Fully Finished Objects! I had the Ark professionally framed, and framed the Minnie Mouse myself. Both now hanging on the wall in the children's room. 
You can see the difference between the one I framed myself and the one which was professionally done. I just couldn't get the tension exactly right. But I don't mind.

Voor/ Before:












Na/ After:
 

Reacties

  1. Netjes toch? IK doe het vaak zelf en het zit helaas niet altijd even recht. Als het voor mezelf is vind ik dat ook niet zo heel erg.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...