Een nieuwe start/ a fresh start

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben is het een aantal weken stil geweest op dit blog. Afgelopen maand ben ik begonnen bij mijn nieuwe baan. Na ruim een jaar ergens anders gewerkt te hebben ben terug bij mijn oude werkgever, maar werk nu wel op een andere afdeling.
De afgelopen weken waren erg druk en ik kon de energie en de zin om te bloggen niet vinden. Er is wel iets geborduurd, maar niet veel. In ieder geval geen update waard...

Komende tijd verwacht ik wel iets meer tijd om te borduren of op ander gebied creatief bezig te zijn. Of ik iedere week zal posten weet ik nog niet, maar zal in ieder geval wel weer regelmatig mijn vooruitgang met jullie delen!

Zoals jullie aan de titel al konden zien gaat er ook iets veranderen op mijn blog. Vanaf nu ga ik niet alleen in het Nederlands, maar ook in het Engels bloggen.


As you may have noticed, it has been a bit quiet on this blog. 
Last month I started my new job. After working somewhere else for little over a year, I returned to my old employer, although I do work in a different department now.
The past few weeks have been very busy and I could not find the time and energy to blog. I did some cross-stitching, but not update worthy. 

Over the coming weeks I expect a little more time to cross-stitch (or to work on my other projects). Whether I will post every week I don't know yet, but I will at least try to regularly share my progress on the different projects with you!

As you can see from the title, something will change on my blog. From now on I will not only post in Dutch, but also in English.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...