Plannen

Aangezien ik het op dit moment erg druk heb met school wordt er toch minder geborduurd. Deze week heb ik zelfs geen steekje gezet... Maar geen tijd hebben om te borduren betekend niet dat je niet vast kan nadenken over nieuwe projecten!
Afgelopen week is een goede vriendin bevallen van haar tweede kindje. En een tijdje geleden hadden wij het over kraamcadeautjes. Zij gaf aan alles eigenlijk al te hebben aangezien het de tweede is en omdat zij niet heel ruim woont ook niet teveel spullen wilde verzamelen. Maar, wat zij wel heel leuk zou vinden is een klein persoonlijk burduurseltje voor de kinderen. Zij heeft al verschillende borduurwerken (gevonden op de rommelmarkt!...) op de kamer van de kinderen hangen.
Zij vindt Nijntje ontzettend leuk. Nu heb ik een tijd geleden een geboortetegel gemaakt van Nijntje voor het dochtertje van een toenmalige collega. Ik denk nu dat ik deze opsplits en daar twee nieuwe kleine werkjes van ga maken. Ik heb gewoonweg geen tijd om twee complete geboortetegels te borduren. De stof is al in bestelling!


Since I am very busy with school at the moment, I can't stitch as much as I would like. This week I didn't even get to do one stitch ... Having no time to cross stitch doesn't mean you can't think about new projects!

Last week a good friend mine gave birth to her second child. And a while ago we were talking about baby gifts for the baby. She indicated that she already had everything since it is the second child. But what she would really like is a small personally stitched gift for the children. 

She really likes Miffy. A while ago I made a birth tile of Miffy for the daughter of a colleague at the time. I now think that I will split this up and make two new small patterns out of it. I just don't have time to stitch two larger projects. I already ordered the fabric!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...