Terugblik 2018 en vooruitblik 2019

Vandaag is het alweer de laatste dag van het jaar. Tijd voor een terugblik en om vooruit kijken naar 2019!

Al langere tijd volgde ik een aantal creatieve blogs en dit jaar ben ik dan na lang twijfelen eindelijk ook met mijn eigen blog begonnen. Zes maanden geleden plaatste ik mijn eerste bericht. In totaal heb ik 33 berichten geschreven dit jaar. Ik vind het een leuke manier om mijn voortgang bij te houden en met anderen te delen. Bovendien is het leuk om de berichten te lezen die lezers achterlaten bij je posts.
Ondanks dat ik nog niet zoveel volgers heb wordt mijn blog toch regelmatig gelezen. Dat geeft dan ook weer extra energie om hiermee door te gaan merk ik.

Wat wil ik in 2019 graag doen:
Op borduurgebied:
- De Ark van Noach afmaken
- Slapende hond in de boekenkast afmaken
- Glas in lood van Knabbel en Babbel afmaken
- Eén pagina per maand van mijn grote project 't Lam
- Starten met mijn HAED Quiet Reflection






En mijn plannen voor mijn blog:
- Minimaal wekelijks een update plaatsen

Het zijn flink wat doelen, sommige een stuk kleiner dan de ander. En waarschijnlijk is die één pagina per maand van 't Lam wel erg ambitieus... Ben benieuwd!

Reacties

  1. Succes met je plannen voor 2019. En die haed is prachtig, ik kijk uit naar je vooruitgang

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met je plannen! Mooie haed heb j e uitgezocht. ❤

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...