Knabbel en Babbel #4

Tussen kerst en oud en nieuw ben ik heerlijk vrij. De afgelopen weken had ik extra gewerkt in verband met een aantal zieke collega's, maar om goed uit te komen met mijn uren aan het eind van het jaar moest ik die diensten nog wel in 2018 gecompenseerd krijgen. Heerlijk om opeens vrij te zijn met de kerstdagen. Het voelt gewoon als een mini vakantie!

Tijdens deze minivakantie heb ik bijna al mijn projecten er al weer eens even bij gepakt. Eindelijk zijn er ook weer een paar steekjes aan 't Lam gezet, maar er is ook weer een stuk bij gekomen van de Knabbel en Babbel. De gehele bovenkant is klaar en ook de boom aan de rechterkant krijgt vorm.


Aan het eind van het jaar maak ik nog een overzicht van alle projecten. Hiervoor haal ik ze dan ook (indien mogelijk) even uit de q-snaps.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...