Ark van Noach #6

Hij begint echt vorm te krijgen! Zo langzamerhand staan bijna alle dieren erop. Zou ik hem voor het eind van het jaar af kunnen krijgen? Half december vorig jaar zette ik de eerste steekjes aan dit project. De hoop was het in juni af te ronden zodat ik het voor de verjaardag van de kinderen, een maand later, had ingelijst. achteraf gezien was dat natuurlijk wel een beetje optimistisch ingeschat. Natuurlijk heb ik ook nog andere projecten tussendoor gedaan en waren er periodes dat ik geen tijd en zin had om te borduren. Maar ik hoop nu toch binnenkort het lijstje uit te kunnen gaan zoeken!



De papegaaien, een deel van het dak en hier en daar een aantal invulsteekjes moeten nog. En het water natuurlijk! En dan, dan moeten alle stiksteekjes nog...
Maar ik vind hem zo ontzettend leuk worden!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...