Dank u Sinterklaasje!

Ieder jaar vieren wij als familie samen Sinterklaas. 's Middags met de jongste kinderen (compleet met bonzen op de deur en een oom die baalt dat hij de Sint weer gemist heeft... ;-) ) en zodra de kleintjes in bed liggen komen de surprises en gedichten. We stellen altijd een budget vast voorafgaand aan het trekken van de lootjes, maar uiteindelijk houdt niemand zich eraan...

Op mijn lijstje stond dit jaar een mooi nieuw dagboek. Op dit moment houd ik er een digitaal bij, maar wil toch weer graag verder op papier. Dit jaar had mijn oudste nichtje van 11 jaar mij getrokken. Zij is, net als haar moeder en ik, graag creatief bezig. Zij heeft dan ook een fantastisch cadeau gevonden!

 

In plaats van een dagboek met gewoon lijntjes vond zij voor mij een Bullet Journal! Samen met de Crash Course om ideeën op te doen!
Het verschil bij een bullet Journal zit er vooral in dat je geen lijntjes of ruitjes hebt, maar kleine puntjes. Hierdoor kan je er van alles van maken. Als je wilt kan je lijnen trekken en er gewoon in schrijven, maar je kunt het ook gebruiken voor lijstjes, tekeningen/ schetsen, eigenlijk van alles. Ben hier dan ook ongelofelijk blij mee! Vanaf 1 januari wil ik dit gaan gebruiken. Ik ben nog niet zeker of dit echt een dagboek gaat worden of een mooie verzamelplaats voor al mijn ideeën/ hersenspinsels die ik tot nu toe in allerlei losse schriftjes of op losse papiertjes krabbel.
In het nieuwe jaar komt hier vast nog wel een blogje over!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...