Slapende hond #1, een nieuw kussen

Dit werkje ben ik jaren geleden begonnen als mijn tweede borduurwerk ooit. De eerste paar steekjes werden fanatiek gezet, maar al snel verdween hij de kast in. De jaren erna heb ik er zo nu en dan een paar steekjes bij gezet, maar echt vooruitgang was er niet. Tot nu! Hoop ik... Deze week in plaats van een nieuwe start dit werkje er maar weer eens bij gepakt!

Zo moet het uiteindelijk worden, en zo zag het eruit toen ik hem er weer bij pakte:
Nog meer dan genoeg te doen dus! Morgen en overmorgen ben ik lekker vrij, ben benieuwd of ik dit weekend dus al wat vooruitgang kan laten zien!

Naast borduren ben ik afgelopen week ook weer eens achter de naaimachine gekropen. De hond had namelijk hoog nodig een nieuw kussen nodig! Zie sliep nog steeds in het mandje dat ze als pup gekregen had, maar dat paste echt niet meer...

De stof had ik nog over van de lakentjes van de kinderen. Hiervan heb ik een binnen- en een buitenhoes gemaakt. Ook de gebruikte vulling kan makkelijk in de wasmachine. Wel zo fijn met een labrador die van modderslootjes houdt....



 Volgens mij is hij goedgekeurd!





Reacties

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...