Een oude nieuwe start!

Bijna twee jaar geleden ben ik begonnen met een borduurwerk voor mijn, toen toekomstige, twee kindjes.
Toen ik erachter kwam dat ik in verwachting was van niet één, maar twee kindjes kregen ze al snel de bijnamen Knabbel en Babbel. Het was dus een bijpassend patroon!


Aangezien de zwangerschap toch iets anders verliep dan verwacht heb ik hier maar weinig aan kunnen doen. Deze week, toen ik eigenlijk op zoek was naar de stof voor het project wat ik na de Minnie Mouse wilde starten, kwam ik hem weer tegen. Hij is nog steeds leuk!
Knabbel en Babbel zijn inmiddels ruim 14 maanden. Zou ik hem af kunnen hebben voor hun tweede verjaardag?

De huidige stand van zaken... Genoeg te doen dus nog!
Maar nu eerst de Minnie Mouse afmaken!

Reacties

  1. Knap hoor! Met twee kleine kinderen toch af en toe kunnen ontspannen met borduren. Want af en toe moet je dan echt wel even ontspannen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...