Druk druk druk

Afgelopen week heb ik geen tijd gehad om te borduren Veel gewerkt deze week aangezien we een paar zieke collega's hadden, en daarnaast moest de tuin hoognodig klaargemaakt worden voor de herfst.
Vandaag dus geen update van een project, maar een overzicht van de projecten die ik op (korte) termijn wil gaan maken!

Een aantal patronen heb ik al gekocht, maar ik probeer mij in te houden, eerst een finish, dan pas een nieuwe start! Dit is een overzicht van de patronen die ik al heb aangeschaft:

Twee pakketten van Vervaco: De geboortetegel van de wilde dieren met de bijpassende groeimeter;

 


Twee glas en lood Disney patronen van Etsy; Dit zijn losse patronen en ik moet hiervoor de kleuren nog bij elkaar zoeken.
                                                                                 
En nog twee patronen van Heaven and Earth Designs. Allebei zijn ze van Lisa Parker. De een is een mini, de ander heeft een gewoon formaat. 



Hiernaast heb ik nog een aantal leuke patronen van internet. Eentje ervan ligt al klaar om te starten nadat ik de Minnie Mouse af heb. Die zal ik binnenkort dus laten zien!

Naast deze patronen heb ik werkelijk nog een hele wensenlijst! Er zijn gewoon te weinig uren in een dag om al deze leuke projecten te maken...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...