Knabbel en Babbel #2, Slapende hond #3

Afgelopen weken geen tijd gehad om een update te plaatsen. Vooral druk geweest met gedichten schrijven, surprises maken ect. Maar toch ook nog wel wat geborduurd!

Het werkje van Knabbel en Babbel vliegt echt door mijn handen. Aangezien ik tot nu toe alleen de zwarte steekjes aan het borduren ben hoef je niet eerst het goede kleurtje erbij te zoeken. De stof ligt met de bobbin DMC 310 op de leuning van de bank en iedere keer als ik een paar minuten mijn handen vrij heb zet ik weer een paar steekjes. Inmiddels zijn er op deze manier al zo'n 1500 steekjes gezet!











Ook de slapende pup tussen de boeken heb ik er weer eens bij gepakt. Dit blijft een werkje wat langzaam gaat. Geen idee waarom. Misschien door de zwarte stof? Ook liggen de kleuren erg dicht bij elkaar waardoor ik alleen hieraan kan werken bij daglicht. En tja, goed daglicht is best schaars op dit moment...
Maar toch wel weer vooruitgang!







Deze maand geen update van mijn grote project. Ik heb misschien 10 steekjes gezet, meer niet. Na alle Sinterklaas drukte pak ik die ook weer op.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...