Ark van Noach #4

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update van dit project plaatste.
Op de foto is het niet zo heel goed te zien, maar er zijn flink wat gaatjes opgevuld. En ter afwisseling van al dat wit op wit ben ik vast aan het water begonnen.


Het water wordt deels in halve kruisjes geborduurd. Ik heb nog nooit eerder iets met halve kruissteek geborduurd en was dan ook onzeker over de dekking, maar de afwisseling van hele en halve kruisjes maakt het eigenlijk heel leuk om te zien. Het water lijkt zo een stuk minder compact.

Maandag ben ik een dagje vrij terwijl de kinderen uit logeren zijn. Voor het eerst sinds hun geboorte dat ik een hele dag voor mijzelf heb! Eigenlijk had ik mij voorgenomen om het huis eens goed te poetsen in hun afwezigheid, maar een uurtje (of twee...) borduren tussendoor moet lukken! Hopelijk binnenkort dus weer een update!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...