Ark van Noach #5, een nieuwe start

En weer een stukje verder met de Ark. De gehoopte borduur-uurtjes van maandag zijn er niet meer van gekomen, maar toch nog wel wat kunnen doen deze week.

Er is weer een deel van het water bijgekomen en ik ben begonnen met de aapjes!

Ik was een tijdje het plezier in dit project kwijt, ik kon mij er dan ook moeilijk toe zetten om het op te pakken. Maar het plezier hierin is weer helemaal terug merk ik!

Daarnaast ben ik toch begonnen met een nieuw patroon. Ik kon mij niet inhouden... Eerst moest er een project klaar zijn voor ik van mijzelf aan een nieuw borduurwerk mocht beginnen, maar hij riep zo hard...

Vanavond de stof geknipt en gemarkeerd. Morgen ga ik proberen de eerste steekjes te zetten!

Reacties

  1. De ark wordt erg mooi! Heb je blog nog nooit gezien. Ik ga is kijken of ik je kan volgen via bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom! Ik denk alleen niet dat ik te volgen ben op bloglovin, ik ben er niet meer aangemeld...

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

SALE!