Finish!

De eerste post van het jaar en meteen de eerste finish van 2019! Gisteren heb ik de laatste stiksteekjes kunnen zetten. Het borduurwerk komt dan opeens echt tot leven vind ik.


Patroon: Geboortetegel 'Axel' van Vervaco
Stof: 14ct witte Aida
Datum start: 10 december 2017
Datum klaar: 4 januari 2019

Hij is echt leuk geworden! En ook een stuk groter dan ik eerst dacht. Het is het eerste borduurwerk dat ik niet voor anderen heb gemaakt. Tot nu toe heb ik ze allemaal weggegeven, maar deze komt op de kamer van de kinderen! Komende week ga ik hem wassen en meteen een leuk lijstje uitzoeken.

Reacties

  1. Hij is erg mooi geworden. Gefeliciteerd met je eerste finish van 2019 .

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...