't Lam #5

Eind van de maand en dus weer hoog tijd voor een update van 't Lam. Voor mijn gevoel had ik niet zoveel gedaan sinds de vorige update, maar dat viel mij mee! Je ziet al duidelijk de vormen van het glas in lood ontstaan.

Wat een verschil met een maand geleden!
27/8/2018
27/9/2018











Ik had mij voorgenomen, aangezien dit mijn eerste grote boorduurwerk is, netjes pagina voor pagina te borduren. Dat is niet echt gelukt... Ik ben echt cross country aan het borduren en werk op het moment aan 7 verschillende pagina's. Ik merk dat als ik te lang bij een pagina blijf hangen het plezier in het borduren verlies. Je moet wel vooruitgang kunnen zien! Hebben jullie dat ook zo?



Reacties

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...