Herfst!

Hoe kan de tijd toch zo snel gaan? Het is alweer eind september! De herfst is officieel begonnen!
Ik vind het een heerlijk seizoen, gezellig kaarsjes aan en lekker warm met mijn borduurwerkje op de bank terwijl de regen tegen de ramen slaat..

Afgelopen week is het erg druk geweest op het werk. 's Avonds was ik dan ook zo moe dat ik maar  weinig gedaan heb. Daarnaast zitten de kleintjes op dit moment midden in 'een sprong' waardoor ze erg onrustig slapen en ik ze afwisselend moet troosten. Een paar avonden ben ik dus maar tegelijk met de kinderen naar bed gegaan....

Toch heb ik dit weekend toch nog een aantal steekjes kunnen zetten! Geen verrassing, ik heb weer aan de Minnie Mouse gewerkt!



Volgende week hoop ik niet alleen een update te hebben van de Minnie Mouse, maar ook weer van het Lam. Afgelopen weken heb ik hier ook zo nu en dan een paar steekjes aan gezet.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...