't Lam #1

Drie weken geleden ben ik opnieuw begonnen met dit borduurwerk. Het patroon heb ik zelf gemaakt van een foto. Voor het eerst dat ik iets borduur waarvan ik zelf het patroon gemaakt heb! (behalve dan een paar patroontjes van 60x60 steekjes, maar nog nooit zoiets groots). Ik borduur op 16ct Aida en het patroon heeft ongeveer 40 verschillende kleuren. Uiteindelijke formaat is 299 bij 268 steken.


Aangezien de stof vrij groot is werk ik dit keer op een 'scroll frame' in plaats van een q-snap. met zo'n breed frame werken is best even wennen!

Voor nu alleen nog maar één kleur geborduurd en dat schiet al lekker op!




Ik wil proberen minimaal twee pagina's per maand aan dit werk te borduren. Dan is hij namelijk klaar voor kerst 2019. Aan het begin van iedere maand zal ik dan ook steeds een update van dit project plaatsen om de voortgang te laten zien!

Reacties

  1. Wauw, heb je ook een plaatje hoe het wordt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Er staat er ook een bij de Work in Progress! Het is nog wel een heel eind...

      Verwijderen
    2. Gevonden , daar ben je inderdaad nog wel even zoet mee.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...