Handwerkbeurs 2019

Vijf jaar geleden ben ik samen met mijn zus naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest. Het was een ontzettend gezellige dag met slenteren langs de verschillende stands, ideeën opdoen voor nieuwe projecten en vooral heel veel kletsen.
In januari was zij jarig en zij hintte dat zij kaartjes voor de handwerkbeurs wel een leuk idee zou vinden. Het grote project wat de vorige keer was uitgekozen was vrijwel klaar, hoog tijd dus om iets nieuws uit te zoeken!

De beurs leek veel groter dan de vorige keer, alleen waren er nu veel meer stands vooral gericht op quilten. Er waren in verhouding maar weinig stands waar je echt lekker door alle patronen en pakketten kon snuffelen. Maar de stands die er waren... Ik heb echt enorm veel leuke dingen gezien.

En natuurlijk ben ik niet met lege handen thuisgekomen:



Allebei de pakketten zijn van de Dimensions Gold Collection Petites. Allebei met een bijpassend lijstje. Zodra ze klaar zijn kan ik ze dus meteen inlijsten!

Naast deze twee pakketten heb ik nog een DMC kleurenkaart gekocht. In de meeste borduurpakketten krijg je alleen de kleurenkaart met de bijbehorende symbolen en geen kleurnummers. Meestal heb ik ruim garen, maar sommige merken zijn minder ruim. Nu kan ik dan gewoon zonder moeite het missende kleurtje aanvullen.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...