't Lam #4

Alweer eind augustus! De zomer lijkt alweer bijna voorbij. De dagen worden merkbaar korter.
Aan de ene kant vind ik het ook wel gezellig zo 's avonds met de gordijnen dicht en de kaarsjes weer aan, maar voor het borduren is het toch wel een beetje jammer. Ik borduur namelijk het liefst bij daglicht. De kleinere werkjes kunnen ook wel met minder licht, maar 't Lam heeft zoveel kleuren die vlak bij elkaar liggen dat ik ze 's avonds bijna niet uit elkaar kan houden.

Zo zag het er twee weken geleden uit.
En dit is vandaag!



Ik kan moeilijk zeggen hoeveel pagina's ik inmiddels geborduurd heb. Bij dit werk borduur ik echt cross-country. Ik borduur nu aan 4 verschillende pagina's tegelijk.




Komende week wordt een zeer drukke week. Alles start langzaam op na de vakantie en we moeten weer even onze routine vinden. Ik verwacht dat de update van komende week dus niet zo groot zal zijn!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Finish!

Knabbel en Babbel #6, borduurstandaard

En dan.../ and then...